Jak reklamovat či vrátit zboží

Na výrobky poskytujeme záruční lhůtu 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Než se pustíte do reklamace, mějte na paměti, že:

  • Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
  • Pro vyřízení reklamace platí standardní podmínky dané českým právním řádem (viz VOP).
  • Většinu výrobků, které nám přišly k reklamaci natáčíme a fotíme pro případné spory.
  • Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
  • Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v zákonné lhůtě 30 dní. Použitím reklamačního centra její průběh výrazně urychlíte.

 Dále sa záruka nevztahuje na:

  • vady způsobené cizím zásahem (neodborná výměna atd.), vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení, neúměrná teplota) nebo vniknutím vody a jiné,
  • opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním - poškození vnějšího korpusu, pouzdra, poškrábání, odření atd.,

Chcete vrátit zboží v zákonné lhůtě?

Při online nákupu máte právo ve 14-ti denní lhůtě odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit bez udání důvodu. Pokud tak chcete učinit, pokračujte níže:

Mějte na paměti, že:

  • Zboží lze vrátit, jen pokud nevykazuje známky opotřebení.

Zde vyplňte formulář pro reklamaci nebo odstoupení od smlouvy a zašlete na naší adresu, která je uvedená ve formuláři (případně nám napište o zpětný štítek na zásilkovou) :

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Formulář pro uplatnění reklamace